Alla inlägg under september 2009

Av Cassandra Bergström - 8 september 2009 22:50

Jag har inte förstört mitt liv, jag har nytt hopp!! :D

Idag löste sig allt och jag mår åter tiptop ^^

Av Cassandra Bergström - 8 september 2009 22:42

Skolfotografering.. Kul..

Det var bara de enskillda korten idag, tack och lov, mina nerver hade kanske inte klarat mer ;P

Som vanligt vart det uselt, och jag som hade förberätt mig hela sommaren mentalt på detta!


Jaja, nästa år ska jag fan antingen bli otroligt vacker på bilden eller så strejkar jag.

Av Cassandra Bergström - 7 september 2009 21:19

Idag är inte självförtroendet på topp direkt. Jag känner mig fel och ful och äcklig.. allt det där gamla vanliga.

Känns som att jag förstör allt i mitt liv just nu, allt det jag älskar mest. Jag vet inte varför, jag vet inte hur, men jag lyckas.


Jag har tvingats tänka mycket på framtiden de senaste dagarna, och det är ingenting jag vanligen gör. Obehagliga frågor dyker upp som jag inte vet svaret på.


Jag vet inte vad jag ska göra, jag får panik, jag vill inte förlora det finaste jag har.

Av Cassandra Bergström - 7 september 2009 19:04

Idag köpte jag en superräknare som kan räkan grafer m.m Den kostade 1299:-!!! och det var nedsatt pris!

Annars kostade den 1549:- Så jag fyndade..

Den är så förjävligt kompliserad att man behöver en instruktionsbok som är större än själva miniräknare, pluss någon slags cd-skiva och en USB-kabel...


Aa, det är en bitchräknare. Jag håller med er.


Jag köpte dessutom ett par skor idag, dessa kostade 99:-

För samma pris som miniräknaren kunde jag ha fått 13,12121212 par skor!! (Detta räknade jag ut med min nya räknare btw)

Av Cassandra Bergström - 7 september 2009 18:48

Okej, det löste sig igår. Vi fick 200:- vilka vi köpte "snask" för (jag och Max). Sedan satte vi oss utanför Centrum och åt det :P


Efter ett tag tog vi oss vidare ända till lekplatsen vid centrum ;P

Där satt vi och gungade, åt och fotade varandra med min mobil xD Ett sant södagsnöje ^^

Av Cassandra Bergström - 6 september 2009 13:11

Jag har ett problem. Jag får inte vistas i lägenheten mellan 16.00-18.00 idag, men vad kan man göra den tiden en söndag??

Ingenting är öppet för tusan!! :/

Av Cassandra Bergström - 4 september 2009 23:45

Jag glömde att skriva det i förra inlägget, men idag lyckades jag för första gången uppnå mitt mål på 11.000 steg!! :D

Av Cassandra Bergström - 4 september 2009 22:20

Idag lyckades jag!! Jag var duktig! :D


Jag kom hem från skolan och åt lunch varpå jag gick ut en längre promenad med Lenny. Sedan tog jag mig till Friskis där jag först sprang 3.3 km på uppvärmningsmachinen + lite gym. Sedan tog jag ett 1 timmars pass (medel). Sedan har jag gått massor också! :D


Lyckades dessutom ta en milkshake till middag! :D

Jag ääälskar fredagar!! då kan jag värkligen ta mig tiden att träna :P

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards