Alla inlägg under augusti 2010

Av Cassandra Bergström - 23 augusti 2010 00:53

Fyyyyyyyyy!!!!!! Jag mår dåligt, ont i magen, ont i själen, ont i självförtroendet... Gått upp 2 kilo på 2 dagar och idag har jag säkerligen gått upp typ 30 kilo >.<

Fyyyyyyyyy!!!!! Varför låter jag mig själv, varför låter ni mig?! Svullade ihjäl min stackars mage idag, typ 1000 liter glass, massa kakor, godis, mat, fett, socker... USH!!

Jag som var så lycklig för ett par dar sedan, mådde jättebra, kändes som att jag låg på en perfekt vikt (dög sålänge). Men jag ska alltid sabba det sedan. Och på tisdag börjar skolan... Jag som var så glad att komma tillbaks till skolan och chocka dem med hur mycket jag gått ner under sommaren min fantastiska personlighet...

Ska ju träffa min nya klass, vill att de ska se mig när jag är som bäst... Haha, som att jag kommer gå ner de kilona igen imorrn ;) Kommer ta flera veckor innan jag är där igen >.<

Jag ska bli nunna fast med mat. Jag kan bli vegeterian, jag hatar rött kött, man känner sig bara tung och för mätt efter. Kanske kan äta kykling och fisk och massor av grönsaker?!

Blääää, jag som mådde så bra, trodde jag höll på att bli frisk... Tänker inte få ett återfall, vill inte behöva gå till psykologen 1 gång i veckan. Börjar nästan gråta när jag tittar ner på min mage som är alldelles äcklig och stor. Dumma lår, dumma rumpa, dumma armar!! Kan man inte skära bort allt och bara vara ett skellet?

Av Cassandra Bergström - 19 augusti 2010 20:42

Ush ush ush USH! vad jag har ont i magen! >.<

Har ätit alldelles för mycket. Haha, från att endast äta frukt och grösnaker varje dag till att proppa i mig massor av vitt bröd med tonvis av bregott på och sedan sockriga underbara chokladkakor efteråt... Ont i maaagen!!

Men gud så gott det var! Fina nybakade (av mig och gullig pojkvän ^^) chokladkakor med massor av god vit choklad i. Nytt älsklingsrecept??

Jag tror minsann att det var värt det, och magvärken går ju över ellerhur ;) Hoppas bara jag inte får ångest över dethär nu... Hoppas, håll tummarna för mig ^^

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards