Alla inlägg under augusti 2009

Av Cassandra Bergström - 31 augusti 2009 20:30

Okej, jag ringde honom och han hade glömt mig .__.''  

den jäveln (host*)

Nämen han bad om ursäkt och sa att han skulle komma hit genast ^^


Och nu kom han :)

Av Cassandra Bergström - 31 augusti 2009 19:34

Jag är utsvulten!! Men jag väntar på Max som skulle komma hit idag. Han skulle bara hem snabt efter skolan och lämna lite grejjer, men jag börgar tro att han har glömt mig eller bara struntar i att komma...


Jaja, jag tänker matstrejka tills han kommer eller åtminstonne kontaktar mig och förklarar varför han inte kommer. Så om du läser detta din jävel, Jag är hungrig, jag vill äta!!

Av Cassandra Bergström - 31 augusti 2009 16:12

I natt var mitt knä paj igen. Men jag klarade av det. Snart kanske man kan få komma till den där jävla sportskadespeciallisten å få årdning på detta!


Orkar seriöst inte leva med denna skada längre, vet inte vad jag ska ta mig till :(

Av Cassandra Bergström - 30 augusti 2009 13:36

Jag överlevde natten trots den olidliga smärtan i knät. Efter ett par timmar gick det över så pass att jag kunde springa och hämta värktabletter, men när jag väl hade dem tänkte jag att eftersom det inte gjorde så ont behöver jag ju inte ta några, inte bra att ta i onädan när tabletterna är så starka.


Dåligt beslut! När jag sedan legat i min säng ett tag och försökt sova kom det tillbaks. Men jag överlevde iallafall.

Av Cassandra Bergström - 29 augusti 2009 23:32

Mitt knä gör just nu sådär ont att jag inte kan göra någonting annat än sitta och tycka synd om mig själv samt gråta ögonen ur mig.


Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska ta mig till! Snart sågar jag av det, jag lovar, jag klarar inte detta längre.

Jag är ensam hemma och har på tok för ont för att ta mig ur sängen och hämta värktabletter.

Det är som att universum hatar mig, hånar mig. Där får du allt ligga din jävel, hjälplös och vrida dig i olidliga smärtor!


Jag känner mig extremt ensam, jag vet inte hur jag ska klara mig igenom detta just nu, jag kanske får låv att begå självmord med den där vassa pennan som ligger här i min säng.

Av Cassandra Bergström - 29 augusti 2009 22:43


Här sitter man för sig själv en lördagskväll och pluggar matte fast man redan ligger mer än ett kapitel före... Patetiskt och trist när jag tänker på det.


Meeeen, Max försvan tidigt idag, jag har inte kommit på anledningen ännu eftersom att han inte svarar på det.. ^^"

Men jag lyssnar ialla fall på en bra låt, så jag får väll vara glad och lycklig fast min lördagskväll suger.. Här kommer låten (en underbar cover på "I will follow you into the dark")

Av Cassandra Bergström - 29 augusti 2009 15:45

Idag fyller farsgubben år!! Hela 46 år, stora pojken nu ju xD

Grattis!!


Så vi har ätit tårta och delat ut lite precenter, böcker vart de från min och lillasysters sida. En bok om Harly Davidson, en med kluriga hjärnövningar och en som heter typ 99 filmer du alldrig behöver se. Trevligt trevligt :)

Av Cassandra Bergström - 28 augusti 2009 12:51

Moahaha! Jag har redan slutat för dagen!! :D


Idag hade jag fösta musikteori-lektionen och fick fina små läxor :P

Jag ska fylla i ett papper med vad noter heter, och sedan ska jag skriva en melodi med siffrorna i mitt telefonnummer (i noter såklart).


Ska sätta mig med det på en gång, och efter det blir det ännu lite matte tror jag minsann ;P

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards