Alla inlägg under februari 2011

Av Cassandra Bergström - 7 februari 2011 00:25

Detta är inte rättvist! Jag var frisk!! JAG VAR FRISK! Nu har jag hamnat i världens återfall som vissa dagar känns värre än det någonsin var innan jag blev "frisk". Och jag som trodde att det inte kunde bli värre än det var då.


Nu har jag precis suttit och hetsätit ihjäl min stackars mage. Jag var inte ens hungrig från början och endå tyckte jag av någon anledning att det var smart att trycka i sig 5 mackor med 30000 kg smör och ost på + ett glas oboy. Det är mer än jag borde äta på en hel dag.

Så nu sitter man här och ser gravid ut ungefär. Som att det vilken minut som helst ska gå hål på min mage och en läskig alien ska sticka ut.


Förra veckan kände jag mig så fin och duktig. Jag åt knappt nått på hela veckan. Jag gick ner lite mer än 3 kilo på typ 4 dagar och började äntligen känna mig slank igen :D

Sedan hände någonting, folk började övertala mig om att jag inte behöver gå ner i vikt, att jag borde äta. Och av någon anledning lyckades dom. Så nu sitter jag här med en matdagbok över veckan som gått och inser att jag ätit för en månad.

Jag överdriver inte om jag säger att hela förra veckans matdagbok innehåller lika mycket mat som en dag denna vecka...


Ush, nu är jag kluven, vissa dagar skulle jag göra vad som hellst för att gå ner i vikt medans andra känner jag mig helt okej, kanske till och med smal och fin. Blääääää, jag orkar inte med det här igen! JAG VAR JU FRISK!!!!


Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards