Alla inlägg under juni 2010

Av Cassandra Bergström - 29 juni 2010 22:36

Jag har tappat bort min dagbok, hur illa kan det bli?! Den bör vara i mitt rum någonstans, och om jag bara tappat bort den hemma tror jag inte att någon läser den om de hittar den, men om jag tappat den ute är det värre.

Inte skojj om någon får tag i den och läser alla mina sjuka anorexia-tankar om dieter jag prövat och alla annan skit. Visst är jag öppen med att jag har en ätstörning, men det betyder inte att jag vill skrika ut mina innersta tankar från hustaken för det >.<

Hoppas verkligen att jag hittar den snart, annars får jag panik. Måste köpa en ny imorrn tills vidare.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards