Alla inlägg under december 2010

Av Cassandra Bergström - 2 december 2010 22:33

Ca 6h och 12min... Känslan av att jag var bra höll inte ens ett dygn... -.-"

Nu är jag tjock och dum igen.

Men känslan börjar komma tillbaka ännu en gång ^^ Så värdelösheten håller inte i sig lika länge som den brukar, det är ju trevligt :D


Imorgon ska jag vara fin och älskvärd igen. Allt som känns värdelöst med mig nu kommer att försvinna när jag sover. Det kommer att sköljas bort med John Blunds sand och så kommer jag att vakna som en fantastisk människa igen.

Av Cassandra Bergström - 1 december 2010 02:48

Tycks som att det skiftar från dag till dag, minut till minut hur jag tycker om mig själv, om min kropp, om min person. Kan alldrig bestämma mig för om jag är fin eller om jag är äcklig, desperat måste gå ner i vikt. Om jag är en hemsk människa eller värd att älskas.
Just nu är jag ganska fin, rätt söt och faktiskt lite sexig. Värd att älskas, värd att uppmärksammas.

Tänk om jag kunde förbli sådan nu framöver, de kommande fem minutrarna, kanske några timmar, vågar jag hoppas på dagar?


Ja, så får det bli. Jag tänker fortsätta vara värd någonting, fortsätta vara fin och bra. I åtminstonne fem minuter till, säkert några timmar, kanske till och med dagar :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards