Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Cassandra Bergström - 13 augusti 2009 20:44

Imorgon bär det av mot skogen med pojkvännen :D

Då ska jag först bli hämtad klockan 08:00 på morgonen!! (blää)

Sedan ska resan tydligen ta ca 7 timmar med små raster för mat m.m (blää)

Sedan ska vi vara där över helgen, utan elektrisitet, utan rinnande vatten, utan täckning för mobilen... (blääää)


Men det blir säkert jättekul ändå. Har med både tuggummi, mp3, skissblock och bok till bilresan ;P


Dessutom ska jag ju få paddla kajak vilket jag ser fram emot. Mycket spännande att se om jag kan hålla mig i kajaken ;P


Ps. Vet inte ens vart det ligger, norr någonstans.. så jag kanske inte kommer tillbaks ;P Hmm, fått för mig att han har sagt att Sveg är den närmaste staden...

Av Cassandra Bergström - 13 augusti 2009 20:40

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp.

Så min stegräknare har kommit om jag inte redan har skrivit det. Den funkar toppenbra!

Mitt mål varge dag är 11 000, men det tycks vara omöjligt när man inte har en massa ärenden att springa. Då måste man gå på promenad utan någon mening stup i kvarten och det känns lite tjatigt. Fast man blir grymt motiverad att gå överallt istället för att åka eftersom att man så välldigt gärna vill få ihop de där stegen.

Kanske går bättre när skolan börjar och jag faktiskt har en anledning att gå, bortsätt från hällsan.


Den räknar inte bara vanliga steg, den räknar även kalorier och arobiska steg, dvs. lite kraftigare steg i jämn takt minst 10 minuter i sträck. Den har värkligen överträffat mina förväntningar. Om ni vill skaffa en likadan heter den "Omron Walking Style One" och kan köpas för 249 + frakt på: http://www.stegraknare.se/default.asp?category=1

Jag har den vita så man kan ha den under en vit tröjja :D

Tidigare månad - Senare månad

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards