Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Cassandra Bergström - 27 augusti 2009 21:38

Haha, någonting helt otroligt har inträffat! Jag har funnit glädjen i matte igen! xD


I låg och mellanstadiet var det mitt favoritämne, i högstadiet vart det trisst. Nu är det plötsligt kul igen, jag fattar inte vad som hänt?! :S


Vi fick våra matteböcker idag, vi ska under 2 år läsa matte A och B. Men om man orkar och hinner får man läsa dem på 1 år, dvs en kurs per termin.

Tänkte faktiskt försöka ge mig på det.. Vi får väll se om det går eller om jag tröttnar om en vecka ^^"


Vad händer om jag klarar det då? får jag läsa matte C nästa år när de andra läser B eller får jag håltimme? Hmm, om jag får läsa nån annan kurs, får jag extra poäng då eller bara privilegiet till kunskap?...

Av Cassandra Bergström - 27 augusti 2009 21:33

Kom just hem från gymet, hur sköönt som hellst att äntligen komma igång igen!

Tog ett bas pass på friskis, tänkte också köra ett spinningpass efter, men mamma fick ont i hälen så det blev inget av. Men jag har vart grymt duktig idag iallafall :D


Hmm, en fjärde person talade idag om för mig att jag börgar bli spinkig...

Men jag bryr mig inte, sålänge jag mår bra och trivs med mig själv. Och det går ju så bra nu igen när jag fått tillbaks motivationen!!

Imorgon slutar jag 12.30 så då har jag tid att träna :D

Tidigare månad - Senare månad

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards