Alla inlägg under augusti 2009

Av Cassandra Bergström - 24 augusti 2009 17:54

Nu har jag slarvat mig med inläggen igen! Men det har blivit så mycket med gymnasiedebuten och kräftskiva och pojkvän och blablabla...

Men min klass e sjyst, och det är skönt med så mycket musik :P


Har nu bestämt mig för att ta sång som huvudinstrument och så väljer jag gitarr som biinstrument nästa år istället.


Av Cassandra Bergström - 19 augusti 2009 15:26

5 minuter innan vi skulle åka hem kom jag på att jag kanske borde ta lite bilder med mobilen eftersom att utsikten var så fin. Men det blev inte så många tyvärr.

Av Cassandra Bergström - 19 augusti 2009 15:21

Imorgon är det dags för upprop. Det känns inte riktigt värkligt om jag ska vara ärlig.

Förmodligen kommer jag inte fatta det förns jag sitter där i aulan och väntar på att höra mitt namn. Eller så tar det kanske flera veckor innan det sjunker in ;P


Mina vänner vill gå på bio efteråt, vilket jag kanske inte är jättesugen på. Men jag har lovat att jag följer med om det blir "Public Enemies" Jag menar det är ju trots allt Johnny Depp och jag har funderat på att se den.

Men jag har gjort det mycket tydligt att jag inte tänker sitta och betala för någon film jag egentligen inte vill se bara för den "sociala gemenskapen" då

bio i själva värket är något av det mest osociala jag vet.


Så vi får väll se...

Av Cassandra Bergström - 18 augusti 2009 20:20

Jag tog mig just en titt på "bloggkalendern" och insåg hur ojämn jag är..

Visserligen har jag varit bortrest, men man kan ju ändå tycka att jag skulle ha skött mig bättre när jag är hemma..


Men jag ska skärpa mig, jag tänker skriva varje dag, om så bara för att kunna se den där lilla rutan med datum vara ifylld ;P

Av Cassandra Bergström - 18 augusti 2009 20:10

Hmm, mina planer har gått i lås. Idén var att jag skulle spela/sjunga tills fingrarna/stämmbanden blödde de sista dagarna av lovet.. Men så blev det ju inte.

 Istället har jag spelat tv-spel och sovit.. iprincip...

Nämen jag har faktiskt bakat bröd också :D Ville baka ett lite nyttigare matbröd så det blev frallor med morötter, solroskärnor och pumpafrön :P Lite nyttigare mjöl dessutom.


Men aja, jag har fortfarande morgondagen på mig att sabba fingrarna ;P


Ps, den lilla filuren i rubriken är en arg smily om ni inte ser det ;)

Av Cassandra Bergström - 16 augusti 2009 19:23

Nu är jag äntligen hemma igen!! :)


Det var jättefint däruppe och jag ramlade inte i vattnet en enda gång ;P Däremot var det kallt, jag och Max sov uppe på loftet, som inte är isolerat vilket betyder kyyyla! Men jag överlevde med tjockt varmt täcke och pojkvänns kroppsvärme ^^


Jag har dessutom gått ner i vikt medans jag varit däruppe! :D Trots att jag inte har gått någonting... fast då har jag i och försig knapt ätit något heller.


Så nu ska jag bara ladda till på torsdag då skolan börgar :S

Får väll spela gitarr/sjunga så mycket jag bara kan de kommande dagarna ;P

Av Cassandra Bergström - 14 augusti 2009 08:11

Astrött och frysig, men nu bär det av mot vilda skogsmarker :D

Vi ses på söndag ;P

Av Cassandra Bergström - 13 augusti 2009 20:44

Imorgon bär det av mot skogen med pojkvännen :D

Då ska jag först bli hämtad klockan 08:00 på morgonen!! (blää)

Sedan ska resan tydligen ta ca 7 timmar med små raster för mat m.m (blää)

Sedan ska vi vara där över helgen, utan elektrisitet, utan rinnande vatten, utan täckning för mobilen... (blääää)


Men det blir säkert jättekul ändå. Har med både tuggummi, mp3, skissblock och bok till bilresan ;P


Dessutom ska jag ju få paddla kajak vilket jag ser fram emot. Mycket spännande att se om jag kan hålla mig i kajaken ;P


Ps. Vet inte ens vart det ligger, norr någonstans.. så jag kanske inte kommer tillbaks ;P Hmm, fått för mig att han har sagt att Sveg är den närmaste staden...

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards