Alla inlägg den 20 september 2009

Av Cassandra Bergström - 20 september 2009 23:01

Ush, imorgon ska jag till skolan. Jag fruktar hur mycket jag kommer att ligga efter, men förhoppningsvis är det inte så mycket med tanke på att jag ligger före i matten och inte direkt går en "plugglinje".

Det blir inte kul att gå upp imorgon bitti efter att ha gått upp när man vill i en veckas tid. Men det får lov at vara möjligt.


Det har gått bra att börja äta igen, fast igår gick det lite överstyr kanske? 2 mackor till frukost, en hamburgare till lunch + lite pomes frites, till middag kebabsallad + lite choklad och juce... Men det gör ingenting, jag har ätit nyttigt och lagom idag så jag ångrar ingenting. 


PS. Haha, jag visste inte om jag skulle lägga detta inlägg under "gymnasie..." eftersom det handlar om skolan eller "självförtroende" eftersom det även handlar om matgrejjer... Och det känns fånigt att dela upp det i 2 inlägg så det får bli allmänt ^^"

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards