Alla inlägg den 18 september 2009

Av Cassandra Bergström - 18 september 2009 10:37

Detta är ju förskräckligt, jag har nu varit hemma hela veckan, + onsdag och fredag förra veckan!! Jag hoppas bara att jag inte hamnat allt för mycket efter. Men med tanke på att jag går Estet och det är i början av terminen är det nog inte mer än jag klarar av. Jag menar jag ligger före i matten, naturkunskapen har vi knapt haft någonting i ännu likaså samhällskunskapen.

Svenskan och engelskan är inte så svår så det kommer jag nog ifatt. Och det var typ det. Jag har inget språk eller sånt. Kanske blir lite svårare med musikämnena, jag har ingen aning om hur mycket de har arbetat, men det löser sig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards