Alla inlägg den 11 september 2009

Av Cassandra Bergström - 11 september 2009 23:16

Tjaa, finns inte så mycket att säga förutom att jag har tecknat ett svart vitt porträtt av Marilyn Monroe ^^" The title kinda says it all ;P

  

Av Cassandra Bergström - 11 september 2009 19:50

Jag måste berätta en förskräcklig historia för er alla. Förmodligen kommer ni bara skratta som alla andra, men det måste berättas.

Häromdagen satt jag på en mattelektionen och var frustrerad över ett kapitel som jag hade fastnat på ett par dagar. Så tillslut räkte jag upp handen för att be om hjälp. Läraren kom fram till min bänk, satte sig ner och tittade i min bok varpå han säger: Men detta behöver inte du kunna! Det här kapitlet läser bara ekonomiklasserna.


WTF!!! Har jag suttit och arbetat med detta kapitell i onödan!? Eller aa, det är inte kapitel, det är delar av ett kapitel, 1.6 Så kapitlet är 1, och 6 är delen.

Men detta var inte nog, nej, nästa del 1.7 är den sista på kapitlet!! Och denna del är endast 1 sida!! Så hade jag fattat att jag inte behövde gå igenom 1.6 hade jag varit klar nu och kunnat göra provet nu i veckan, nu måste jag vänta till nästa vecka.. Men aja, det är ju ändå typ 3 veckor innan alla andra, så jag är nöjd ^^

Av Cassandra Bergström - 11 september 2009 19:44

Emelie önskade en bild på min nya hårfärg, men jag är sjuk så jag orkar inte bry mig om den ser bra ut eller inte.. Vilket den inte gör.. xD

Titta vad trött jag ser ut, jag menar har ni någonsin sätt större ringar under ögonen på en 16-åring?! ^^"

  

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards