Alla inlägg den 17 september 2009

Av Cassandra Bergström - 17 september 2009 21:17

Idag åt jag, riktig mat! Första gången på 5 dagar. Det var dessutom jag som lagade den och jag åt den med min fina familj och Max min fina pojkvän. Så det vart ännu godare ^^


Och jag är inte ens orolig, har inte ångest eller någonting. Det är otroligt frigörande, känns som att jag har varit sjuk under en lång tid och plötsligt kan andas igen! :)

Nu ska jag gå till min fina Max som biter på en pingvinnäbb.. ^^"

Av Cassandra Bergström - 17 september 2009 13:00

Igår var dag 5 på min matlösa vecka, och den sista. Jag vet, det känns lite fånigt att avsluta den när det bara är 2 dagar kvar, men jag lovade Max att om han kommer hit idag ska jag äta middag. Jag ska fortfarande äta måltidsersättning till lunch dock.


Men det känns bra, det är positivt. Jag tittar i denna stund igenom en massa kokböcker och tidningar med nyttig mat. Jag är peppad att pröva nya spännande maträtter, så ikväll blir det jag som lagar middag :D

Jag har gått ner 2 kilo, vilket egentligen är för mycket på såhär kort tid, men det ger en slags kick, en känsla av att man lyckats med någonting svårt.


Fast nu är det skärpning, jag får helt enkelt inte gå ner i en sådan hastighet i fortsättningen, dessutom vill jag inte gå ner så mycket mer tror jag. Förmodligen räcker det med 2-3 kg till. Och de kilona ska jag inte jäkta bort.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards