Alla inlägg den 28 september 2009

Av Cassandra Bergström - 28 september 2009 22:31

Så idag mår jag extremt mycket bättre. Jag var i Haninge centrum med en tjej från klassen som skulle köpa BH, det var nämligen köp 3 betala för 2 på någon affär. Men det var alldelles för dyrt där för min plånbok tyvärr, men vi drog till H&M efter där jag köpte tre linnen och ett par jättefina trosor. Det vart billigt, det var jag värd.


Sedan mötte vi upp Max som skulle köpa en miniräknare till matteprovet imorrn. Tyvärr kunde han inte vara med mig mer än det idag just pågrund av provet, men han kommer hit efter skolan imorrn så ska vi se på film och mysa ^^

Dessutom åt vi glass som jag också var värd :D


Är jag helt efter och inte har märkt detta med gästbok eller är det någonting nytt typ för idag?? Om inte måste jag definitivt börja bli mer uppmärksam .__."

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards