Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Cassandra Bergström - 8 januari 2010 16:53

Så vad händer ikväll.. jag vet inte, jag har inga planer... längre... Jag skulle på bio och se Avatar med Max och några från hans klass innan de bestämmde sig för att flytta tiden till 2 timmar tidigare vilket jag fick veta för sent så jag han inte.

Jag antar att jag får mysa lite med familjen... Kanske se på någon film hemma, typ Public Enemies eller nått.


Jag vet inte vad som händer med mig, jag har börjat bli så trött hela tiden. Många säger nog att det beror på att jag äter för lite, men det började för några dagar sedan och jag har ätit lite betydligt längre än så. Jag har börjat få svårt att somna på kvällarna, + att nu har skolan börjat så då måste jag upp tidigt.

Ahh, vad jobbigt allt är just nu, jag som mådde så bra. Men det går väll över antar jag.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards