Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Matdagbok?

Av Cassandra Bergström - 3 januari 2010 23:02

Jag har funderat på om jag ska börja skriva matdagbok här på bloggen... Jag vet inte om det är så smart då folk förmodligen blir besvikna på mig... Men jag skriver redan ner allt jag äter i en bok och funderar på om det kanske skulle hjälpa mig på något sätt om andra såg det också?

Jag tänkte att eftersom att jag ofta ljuger om hur mycket jag äter kanske det är lättare att vara sanningsenlig när man skriver det och inte säger det? Eller om det bara skulle bli jobbigt, om ni alla skulle förakta mig och tycka att jag var sjuk. Börja komentera om hur messed up jag är och skrika på mig?

För i såfall skulle det ju sluta med att jag började ljuga ändå och skriva att jag äter mer än jag gör.

Jag vet inte riktigt, jag får nog tänka lite mer på det, vi får se.

 
 
Ingen bild

Malin

4 januari 2010 20:01

Cassi jag älskar dig jättmycket:) Och glöm inte att du inte ska skriva bara för att pleeesa andra. Det e ju din blogg, du ska väl skriva om vad du vill och vad du känner för att skriva om. Det är ju liksom DET det går ut på:)

 
cassandra

cassandra

5 januari 2010 01:23

Awww!! :D Tack, jag älskar dig med :) Jag är så grymt glad att vi hittade tillbaks ;) Skönt att ha dig nu ^^

http://www.cassandrab.bloggagratis.se

 
Matdagbok

Matdagbok

1 mars 2010 20:14

Ett alternativ till att skriva direkt i bloggen är att föra matdagbok på en sida anpassad för det, exempelvis Dumbbell.se eller Matdagboken.se. Då blir det enklare eftersom den räknar ut statistiken åt dig så att du ser att du får i dig tillräckligt med energi-

http://www.dumbbell.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Bergström - 23 september 2012 17:40

Jag vet inte vad som fick mig att gå in är igen för första gången sedan oktober förra året. Men här är jag, och jag känner att jag kanske ska börja blogga regelbundet igen. Jag gick in på min fråga/undersökning där jag undrar vad folk har för erfaren...

Av Cassandra Bergström - 17 oktober 2011 20:36


  http://sminkladan.blogg.se/2011/october/utkast-okt-17-2011.html ...

Av Cassandra Bergström - 20 mars 2011 18:21

Följ länken så kommer ni till en tävlning på en annan blogg i vilken jag deltar. Att länka tävlingen på sin egen blogg ökad chansen att vinna ^^   http://yarp.blogg.se ...

Av Cassandra Bergström - 13 mars 2011 21:24

Blöö vad jag är trött. Jag har precis fått utskrivet ångestdämpande tabletter och detta är andra gången jag äter dem. De ska tydligen vara relativt svaga och icke vanebildande med enda bivärkningen: trötthet. Men det är inte lite trött jag blir, jag ...

Av Cassandra Bergström - 12 mars 2011 15:42

Gud vad jag är aktiv på bloggen känner jag ^^" Nu kommer ett smaskigt vegitariskt recept jag hittade på häromdan iallafall :D   1 burk kikärtor (400g) 2 morötter 1 liten gul lök 2 vitlöksklyftor (stora!) 1 ägg   Kryddor: riven ing...

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards