Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Cassandra Bergström - 5 oktober 2009 22:54

Jag har precis skapat en ny youtubeprofil som heter mitt namn, dvs "CassandraBergstrom". Där ska jag ladda upp min musik så småningom. Jag pratade med pappa alldelles nyss och han sa att vi kommer att hinna spela in innan helgen, så minst en video kommer upp iallafall.

Tyvärr har jag ingen videokamera så det blir bara musik och så får jag göra något bildspel eller nått. Jag får väll önska mig en kamera i julklapp eller nått :P


Uppdaterar om framgångar och utväcklingen, skriker till när det är uppladdat ;P

Av Cassandra Bergström - 5 oktober 2009 19:25

Det känns lite tveksamt om pappa kommer hinna hjälpa mig att spela in, men jag har lovat er, så i värsta fall får jag väll spela in med min mobil xD

Nämen han sa att vi kanske kan göra det imorrn, så håll tummarna om ni vill höra min nyskrivna låt. Ja, ni läste rätt, ett Cassandra Bergström original!!! Tror jag, jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska ta den eller en cover. Den egna är nämligen välldigt kännslig så det skulle vara extremt jobbigt om folk skulle skriva komentarer om hur dålig den är eller nått.

Vi får se, om jag vågar tar jag den egna, if I got the balls to do it.

Av Cassandra Bergström - 5 oktober 2009 19:12

Herregud vad skönt det är att vara igång med motivation och träning igen. Jag ska fan bli stark och få superkondition nu!! Kom just hem från ett baspass på friskis.


Har gjort upp ett shema för min träning, man var nämligen tvungen att sätta upp ett mål och beskriva hur man med träningen ska nå detta mål i Idrotten (vi har fått en träningsdagbok som vi ska fylla i)

Så jag har skrivit att jag ska träna på gym (antingen pass eller gymma) minst 3 ggr/veckan, långpromenad minst 2 ggr/veckan och träna hemma varge dag (dvs. situps, armhävningar, rygglyft m.m.)

Idag tog jag ju gymet, så nu har jag bara 2 gymbesök och 2 promenader kvar. Innan jag går och duschar sen ska jag köra lite situps, armhävningar och rygglyft, kanske typ 20 av varje. Inte mycket kanske, men gör man det varje dag gör det skillnad.

Superpeppad, och mamma hänger med så vi peppar varandra :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards