Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Cassandra Bergström - 15 oktober 2009 18:41

Jisses vad jag har tränat. Tre dagar i rad med hårdträning.

Tisdags gick jag på gymet och sprang 2,5 km på crosstraningmaskinen (där jag förbättrade min tid extremt bra med över en halv minut!!!).

Igår var det träningsvärk och ett start-pass spinning (dvs den lägsta nivån xD) + skolidrott som jag inte kommer ihåd vad vi gjorde på.

Idag, extrem träningsvärk + ont i rumpan på grund av spinningen (det var jättelänge sedan jag spinnade sist så min rumpa e inte van) så varför då inte ta ett till spinningpass? Denna gång medel. + skolidrott som idag var superjobbig (styrka).


Men jag är stolt, jag mår bra. Och när jag gick från gymet hade jag jätte mycket energi, känner mig hyperfrisk och glad :D

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards