Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Cassandra Bergström - 7 oktober 2009 17:38

Tyvärr måste jag bryta mitt löfte om att ha en låt uppladdad till helgen. Men det är för allas besta, jag misstänker att ni precis som jag vill att det ska vara så bra kvalitet som möjligt, och nästa vecka har pappa mer tid att hjälpa mig så han föreslog att vi tar det då så kan vi ta en hel dag.

Jag är jättebesviken och ville självklart göra det så tidigt som möjligt, men det blir bättre såhär, tro mig.

Av Cassandra Bergström - 7 oktober 2009 17:18

Ja på fredag gäller det, då ska vi redovisa vårt arbete. Veckan har gått alldelles för snabbt, vi kommer inte hinna!! Jag får panik!!

Vi började inte med musiken förns andra passet idag. Jag ska sjunga "smells like teen spirit" (Nirvana) och "Californication" (Red hot chili peppers).

Det känns som att Californacation kan gå bra, smells like teen spirit däremot... Cobain kommer att vrida sig i graven xD

Nämen det får lov att funka. Det kommer vara första gången jag sjunger för hela estet (dvs både min klass + 2:an och 3:an)... Jag har inte ens sjungit för hela min klass förr :/


Haha, jag kommer stå där och skaka eller nått xD

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards