Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Cassandra Bergström - 4 oktober 2009 20:24

Herregud vad jag måste börja träna!! I förra veckan hade vi hällsotest på idrotten. Situps var det ända som gick bra, men det gick inte bra med tanke på hur mycket jag klarat förr.. Vi skulle se hur många vi klarade på raken.. jag klarade 41, det var tydligen rätt bra, men jag har klarat 70 så jag är besviken ändå.


Armhävningar på en minut klarade jag 4... på knäna!! x'( Det är totaluselt, även om jag har noll armmuskler vilket jag faktiskt har borde jag klara mer. Något som stör mig ännu mer är att jag hade klarat mer om jag hade haft en madrass, men nu hade jag inte det och då började mitt knä göra ont.

Rygglyft klarade jag 8 på raken :( Där vet jag inte vad felet var. Jag brukar köra rygglyft på gymmet i en sån där där man "står"/ hänger med överkroppen rakt ner och lyfter sig upp, vilket jag klarar mycket mer på, åtminstone 20 (kanske inte så bra det heller, men bättre än 8). Men nu hade vi någon konstig teknik som jag inte förstod mig på.


Jaja, huvudsaken är att jag måste träna, för efter projektveckan ska vi ta testerna igen å se om någonting har ändrats.

Av Cassandra Bergström - 4 oktober 2009 20:17

Nu är jag så grymt sugen på att börja spela in musik och lägga upp någonstans :P Och den kommande veckan är det projektvecka i skolan, så ja har inga läxor... Då kanske ja kan finna lite tid till att spela in :D Måste bara hitta tid då pappa också kan eftersom jag inte fattar den där studiogrejjen :S


Men om jag lovar er här och nu att jag ska spela in minst en vecka och ha den uppladdad i slutet av veckan så kan jag inte slippa undan ;P Så ska jag börja med något eget eller en cover??

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards