Alla inlägg den 13 december 2009

Av Cassandra Bergström - 13 december 2009 16:23

..någon gång ska jag lägga upp min musik, men jag vet inte när :( Pappa är lite seg och jag antar att jag får tjata lite på honom. Men det är ju snart lov så jag ska väll få lite tid över antar jag. Om inte annat får jag lov att lära mig den där mojengen själv och fixa det på lovet ;)

Någon gång måste jag ju ändå lära mig den, kan lika gärna försöka göra det så snart som möjligt ^^

Av Cassandra Bergström - 13 december 2009 00:06

Ush, nu känns det som att jag skriver inlägg bara för att skriva, och det är väll det jag gör igentligen, men jag har inget bättre för mig...

Fick ett nytt "konstjobb" idag... En kille vill att jag ska teckna en örn som han vill ha som potensiell tatuering... Jag kan inte rita djur... .__."

Men jag ska göra mitt bästa så får vi se hur det går, jag kan lägga upp slutprodukten senare.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards