Alla inlägg den 12 december 2009

Av Cassandra Bergström - 12 december 2009 23:53

Jag kom på att jag har glömt att skriva upp ett citat som sades för länge sen, säkert i förra månaden nån gång... Men här har vi det:


"Alltså jag är ju inte bi- eller så, men jag kan ju ändå tända på tjejer..."

Av Cassandra Bergström - 12 december 2009 23:45

Ni kanske tycker att jag har varit jätteråkig som först inte bloggar någonting, och sedan bara skriver om min ätstörning... Jag är ledsen men det kommer komma mer om det ska ni veta eftersom att det är en så stor del i mitt liv just nu, och tro mig, jag lider med er men ingen har tvingat er att läsa ;P


Men nu har det faktiskt kommit någonting roligt :D Min goda vän Oskar har startat en ny blogg, (vilken jag har länkat: se länk "Oskar!!"). Självklart mer lättsam än vad min är för tillfället, men ändå allvarlig på ett lagom fint och intressant sätt.  So go check that out. Jag kommer att återkomma med roligare inlägg på min blogg också, så småning om, det lovar jag ;) Håll ut så länge, love you ^^

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för erfarenheter av ätstörningar?
 Jag har en själv
 Jag har haft en
 Jag önskar att jag hade en
 Jag känner någon som har en/ har haft
 Jag vet någon som har en/ har haft
 Jag har ingen erfarenhet av ätstörningar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards